duminică, 29 noiembrie 2009

Blend, blend, blend


Despre machiaj profesional nu pot vorbi, din simplul motiv ca nu am o atestare in ale domeniului. Pe langa asta, machiajul profesional se face, bineinteles, cu scule profi, farduri, corectoare, pensule, fond de ten, pudra...bla bla-uri gen MAC,Urban Decay, Sephora, etc etc. De ce m-am apucat de machiat...nici eu nu stiu, ideea e ca am fost incurajata sa si continui. O sa postez niste poze cu trei dintre machiajele facute de mine, desi calitatea imaginilor nu este tocmai cea dorita. Sper sa pot posta niste filmulete cat de curand, ca sa va dati seama mai bine de indemanarea mea :D. Pana atunci, iacata dragii mei cele trei machiaje : 






Primul machiaj este un amestec de turcoaz, negru si lila...cel de'al doilea este ceva mai simplu, adica argintiu cu roz...iar cel de'al treilea este preferatul meu si e plin de culoare : alb, negru (un negru carbon ar fi mers mult mai bine), mov, rosu si auriu. Sper sa va placa...eu una mi-am mai gasit o ocupatie si pot spune ca si o meserie...se castiga binisor din asta.
Dati-va cu parerea, dar mai ales, dc vreti sa incercati pe pielea voastra...nu ezitati sa ma contactati.
Zum zurum people.

Niciun comentariu: