duminică, 17 ianuarie 2010

Mi-am tras unghii galbene





Din categoria "Mi-au crescut pistrui pe creier" va prezint Yellow nails...

Am zis eu ca se asorteaza cu "pietricicile" de la inelul meu minunat. Acu' na...daca nu se...pai sa se frate, ca eu mi-am manjit "unghihoatele" si n-am de gand sa le sterg decat peste vreo doua zile.
Acum, daca va intrebati ce mi-a venit sa-mi arat unghiile in public si mai ales galbene, explicatiunea e urmatoarea...mie unghiile-mi cresc atat de mult si-mi si rezista o saptamana intreaga, o data pe an si cam atat. Asa ca ma bucur si eu de ele, pana nu-mi vin dracii sa-mi pun iar prajine din acril sau gel. Si cam atat ma fetelor din acest subiect mirific, mirobolant si bla bla.

Zum zum!!
PS: Am 5 degete la fiecare mana...sa nu cumva sa credeti altceva!!

Niciun comentariu: