vineri, 26 februarie 2010

Rosy Blue make-up

Buna fetelor!

Inca o zi petrecuta cu nasa si Lary, de data aceasta cu un scop anume: Lary merge la un  majorat. Am facut treaba multa : am pensat, machiat si coafat...deci sunt multifunctionala. Machiajul l-am ales in functie de pantofi, deoarece, asa cum o sa vedeti in poze, Lary a ales o nuanta inchisa pentru rochie (negru) si a dat o pata de culoare prin pantofii ei minunati de la Zara (albastri).
Machiajul : am aplicat creion iluminator alb sidefat pe toata pleoapa mobila, peste care am pus fard alb sidefat, albastru deschis de la jumatatea pleoapei si albastru inchis in coltul exterior al ochiului si la mai mult de jumatate din pliu. Aceeasi nuanta de albastru inchis am aplicat-o si sub ochi, pana la jumatatea acestuia, dinspre coltul exterior spre cel interior; am continuat apoi cu nuanta deschisa de albastru si alb pana in coltul interior al ochiului.Ca highlight, sub spranceana, am folosit o nuanta de roz pal, pe care am aplicat-o si peste albul sidefat de pe pleoapa mobila. Au urmat buzele si blush-ul atat mat, cat si iluminator.

Coafura : CHIN!! mai ales ca eu nu prea ma pricep la asa ceva. Pur si simplu am impartit parul in mai multe straturi, pe care le-am prins cu cleme. Am inceput cu partea de jos, luand cate o suvita relativ subtire si onduland-o cu drotul. Apoi am mai dat drumu la alt strat de par si am procedat la fel. Si tot asa pana am terminat. Bretonul l-am intors cu placa si l-am rasucit usor. In laterale am prins parul cu doua clamite pentru a elibera fata... si gata.

Rezultatul final
Ce-i grav...sambata aviatoare o iau de la inceput, ca na...a inceput sezonul majoratelor si Lary le onoreaza pe toate.
Have fun girl!!
Iar voi daca aveti intrebari sau sugestii, nu ezitati sa-mi lasati comentarii...zum zurum!

Niciun comentariu: