marți, 24 noiembrie 2009

Glitter, glitter, glitter


Ok, trebuie sa recunosc ca-mi plac glitter suff!!!(heiiiiii that doesn't mean i'm a gipsy)
 Am boala pe telefoane, imi place sa fiu in trend la acest capitol, dar, cum nu ma suport, imi place sa am chiar telefon personalizat, pe sistemul Alina style. Gasim in Romania accesorii convenabile ca pret si care sa nu arate toate la fel? Opinia mea : NU. Atunci, cautam altundeva. Unde cautam.....daaaaa pe goagleeeeeeeeeee. Surpriza, pe goagle erau toate la fel. :(
Ok, acum o mica paranteza : intru pe contul meu de youtube sa mai fur ceva meserie in ale machiajului de la Guru people in ale domeniului si dau de don'soara julieg713 care ne prezinta minunatul ei telefon personalizat. Si ne mai ajuta putin, cu un site http://www.luxaddiction.com/
OMG ... I mean ... I know what i'll get for Christmas. Ieeeeeeeeei i'm happy.
Zum Zum people...

Niciun comentariu: