marți, 24 noiembrie 2009

Un sait d'al nostru

Vine Craciunuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!! Pana aci...toate bune si frumoase, ba chiar un pic melancolice. Intrebare : Ce legatura are titlul postarii mele cu Craciunul? Pai are mon chere...si expliquez grabnic de ce. Topilu...da domne topilu, adicatelea care va sa zica Arianna, trebuie a se initia in ale poeziei daca vrea sa primeasca cadou de la Mosu'. Zis si facut! Pun mana pe internet si incep sa caut pe goagle, in diferite forme, poeziile copilariei, caci spre rusinea mea nu-mi aminteam numele  niciunui ilustru scriitor care sa-mi fi marcat copilaria. Dintr-o data, am o mica tresarire si scriu pe goagle "Gandacelul" si uite asa imi reamintesc, ce-i drept cu ajutor, ca Elena Farago se face vinovata de scrierea acelei poezii (so...but so sad poetry). Ajutorul a venit d'acilea http://www.romanianvoice.com/. Ce este interesant la acest sait : istoria si cultura tarisoarei nostre. Mai explicit .... din cultura : poezii, povesti, fabule, basme, teatru si schite, muzica romaneasca veche, muzica populara, colinde, imagini din Romania, etc....din istorie : bancnote romanesti.

Va invit sa vizitati acest site!

Niciun comentariu: