luni, 5 septembrie 2011

O mica expozitie de makeup

Buna fetelor!!!

     Stiu ca nu am mai postat de ceva vreme, insa acum o sa va arat o mica parte din lucrarile mele. Am facut din makeup o meserie, de aceea ii acord foarte mult timp, chiar daca ma cam epuizeaza. Am ales niste poze cu o particica mica din munca mea si va arat si voua.

Elena, clienta- makeup si hands painting
 Nicoleta, clienta-machiaj de infrumusetare
 Moa, adica eu-prosteala de jumatate de ora
 Alexandra, eleva mea - machiaj de infrumusetare
Catalina, clienta- machiaj infrumusetare
 Simona,clienta- machiaj mireasa
Ioana, clienta-machiaj infrumusetare



















Cam atat fetelor. Sper sa am timp sa postez un machiaj, pe care am sa-l incerc pe mine. Pana atunci spuneti-mi ce parere aveti. Zum zum!

Niciun comentariu: