marți, 6 aprilie 2010

Before and after

Hello girls and boys!

Hristos a inviat!
 Am terminat scurta mea vacanta, petrecuta cu rudele din Olt si am revenit in aglomeratia mirobolanta din Constantanopolis.
Nici in minivacanta nu am avut stare si am facut ceva victime. Nepotica mea de la Slatina, Cristina, a suferit enorm din pricina mea, insa a fost multumita de final si asta conteaza cel mai mult. Ea a beneficiat de cosmetica faciala, pensat si machiat. Machiajul este evident de seara, asta asa ca erau babele prezente si am vrut sa le fac in ciuda, ca na ele e cu principiuri : "E prea strident maicaaaaaaa!". Promit s-o mai prind la inghesuiala si sa-i fac un machiaj retro sau unul cat se poate de nude. Pentru ca e o postare de gen Before-After n-am sa dau detalii despre machiaj decat daca-mi vor fi cerute; in aceasta postare urmaresc sa se vada schimbarile asupra persoanei, nu neaparat tehnica machiajului.
Cam asta a fost rezultatul final, desi recunosc ca nu e exact ceea ce vroiam eu, insa dupa o zi in care am stat numai in soare chiar n-am mai avut chef sa urmaresc fiecare detaliu. 
Cam atat pentru azi.
Zum zurum!

Niciun comentariu: