miercuri, 14 aprilie 2010

Smoky Gray make-up

Helloooooo!

M-am scapat iar in machiaje, asta pentru ca imi ador parutul, mai ales acum, ca e proaspat colorat si e fin si ingrijit...hihihi . Pentru azi am pregatit un smoky, pe nuanta de gri. Si pentru ca nu rezist sa nu aplic si nitcai negru, l-am aplicat ca umbra. Am in ceput prin creionare cu iluminator alb, pe toata pleoapa mobila si putin peste pliu. L-am intins usor, avand grija sa nu-l sterg. Peste creion, am aplicat doua straturi de gri din minunata paleta de la Jade. Am aplicat doua straturi pentru ca, in general, primul strat de culoare este absorbit de creionul iluminator, iar stratul al doilea e menit sa intensifice culoarea. Dupa aplicarea gri-ului, in comisura exterioara a ochiului am aplicat ca umbra negru, pe care l-am amestecat armonios cu griul si cu nuanta de highlight aplicata sub spranceana. In cazul meu nuanta de highlight a fost un bej sidefat. Sub ochi am aplicat negru de la comisura exterioara, pana la mijloc si am continuat cu gri pana in comisura interioara. Pentru un pic de lumina ochiului, puteti opta pentru aplicarea unui fard alb sidefat exact in comisura interioara a ochiului, lungind usor spre nas.
Pentru dramatism puteti creiona linia uda a ochiului (water-line) cu negru. Dupa cum se vede, mi-am conturat fata cu blush roz. Am aplicat apoi un strat subtire de fard iluminator (perle iluminatoare) pe intreaga fata. Mi-am creionat buzele cu un creion roz, peste care am aplicat un strat subtire de ruj de nuanta roz mat. Si cu asta basta...gata machiajul.
Daca aveti nelamuriri, lasati comment.
Pup...zum zurum!

Niciun comentariu: