vineri, 23 aprilie 2010

Black Tears

Bunaaaaaa

Back again. De data asta doar cu o prezentare de make-up si asta pentru ca sunt pe fuga si nu am timp sa dau detalii despre el. Am ales un machiaj in albastru, negru si galben cu mici artificii. Iata ce a iesit...

Va rog sa-mi lasati commenturi daca vreti sa aflati realizarea acestui machiaj. 
Va tzuc, zum zum!!
Update : am mai adaugat niste poze in speranta ca se observa si faptul ca pe gene am aplicat doua nuante de mascara: sus negru, jos albastru. In comisura interioara am pus strasuri negre, de aici si titlul make-up-ului. Pup.

8 comentarii:

Iulia spunea...

Vreau sa vad detaliile din colt :)) :D. Adica artificiile cum le-ai denumit.
Te pup!

Ps: credeam ca somezi! :D

Ego spunea...

Am adaugat doua poze, nu tocmai calitative, insa sper sa-ti dai seama de intentia mea cu acest machiaj. Pup Iulia

Iulia spunea...

Acum am realizat ce-ai facut pe aici. Mult mai bine cu pozele noi :D. Mersi si-mi place :D

Ego spunea...

Cu placinte Iulia :)), asta asa ca sa-ti fac pofta si de placinta, nu numai de shake :)). Ma bucur ca-ti place.
Aviz amatoarelor http://www.iuliabadita.ro/
acesta e blogul Iuliei, unde aveti ce vedea :*

Iulia spunea...

Iti multumesc tare mult pt reclama :* ;;)

Ego spunea...

Nu ai pentru ce Iulia. In definitiv si la urma urmei, prin blogurile noastre incercam sa ajutam si de ce nu, sa fim ajutate. Competitia o facem alta data :). Pup

la trousse a tichou spunea...

that one, it's simply fantastic
great make up

Ego spunea...

@diamants-d'ébènes : tnx.