vineri, 4 decembrie 2009

Citate despre viata

Ete ca vreau sa ma culturalizez...va ofticati?! Din categoria Da pi internet, caci de prin carti e mai grele, am cautat si am gasit () pe goagle ce-a vrut neuronul meu cu ghinion de nesansa, si anume : citate celebre despre viata. Mama ei de viata, si-mi permit sa ma iau de mama, caci din cate stiu eu creatorul e un tata . Care va sa zica, iata cele adunate :
  1. Viaţa este un spital în care oamenii te tratează cu pastile de sictir.
  2. Viaţa este lungă doar pentru cei cu picioarele scurte.
  3. Viaţa este un muzeu cu oameni de ceară care fug speriaţi de umbre, topindu-se.
  4. Viaţa este o oglindă întoarsă cu spatele.
  5. Viaţa este acelaşi aller-retour pe drumul Golgotei.
  6. Viaţa-i geometrie – simplă cum sunt Eu, însă Eu² = Dumnezeu.
  7. Viaţa merge înainte ca un drum pe marginea prăpastiei.
  8. Viata este un mar cu semintele pe dinafara.
  9. Viata e ca un labirint in care te ratacesti repede daca nu stii pe unde sa o iei.
  10. In viata trebuie sa stii cine ai fost si cine ai ajuns acum. (cu dedicatie speciala pentru Monicaca Columbeanu)
  11. Viaţa este sfera, cercul şi pătratul, scotocind prin toate, aflăm rezultatul.
  12. Viaţa e triunghiul, dreptele catete şi rămâne unghiul fără epitete.
  13. Viaţa trece liniştită, monotonă, ca o căruţă trasă de-o gloabă pe drumul de ţară.
  14. Viaţa este o mare scamatorie şi fiecare om îşi joacă numărul gratuit, circul liberului arbitru.
  15. Viaţa este doar un joc al hazardului în care ne-mbolnăvim de snobism.
  16. Viaţa este un şir luuung de păsări.
  17. Viaţa este un cerc vicios de urme.
  18. Viaţa este ca un joc de cărţi în care-ţi licitezi anii, mizând pe nişte atuuri şi cel puţin o strigare. Dar până la urmă totul depinde numai de cel care face cărţile.
  19. Viaţa este un strat subţire de pământ sub care morţii se pot întinde cât vor.
  20. Viaţa este cât vezi cu ochii.
  21. Când viaţa-i amară, mănâncă-ţi unghiile.(Cea mai buna reteta pentru criza)
  22. În viaţa asta răul piere numai în sufletul de stâncă.
  23. Toată viaţa ne-am împotmolit la introduceri şi sfârşit şi am rămas pierduţi în conţinut.(hahaha asta e pentru mine)
  24. Viaţa este o cămaşă murdară prin care trec necontenit gloanţele visării.
Si de pe la altii :
  1. Life is a memory stick in my pocket.
  2. Life is a connection between illusion and reality.
  3. Picture in your mind a sense of personal destiny.
  4. Please all, and you will please none. I love u Romania
  5. Presence is more than just being there.(La noi se poarta omniprezenta, cel putin in acte )
  6. Pretty much all the honest truthtelling there is in the world is done by children.(Oooooh belive me,i know )
That's pretty much all...zum zurum people





      Niciun comentariu: