miercuri, 16 decembrie 2009

Whatever make-up

Am avut o lene-n oase, ceva ce a mai pomenit lumea (asta asa, ca sa nu fiu singura lenesa), asa ca am facut imprudenta de a ma afisa printre lumi (ce-i drept in trecere, fiindcaca eram cu machineta), cu o fata stearsa, lipsita de culoare, dar nu si de alte efecte ale intemperiilor. Rezultatul...un respect de sine scarbelnic si mania persecutiei in cote maxime. Asa ca ieri m-am repus pe fapte grandioase. Mi-am cimentuit bine chipul gingas, mi-am ornat ochii si buzele in diferite culori (mai ceva ca luminitele din pomul de iarna) si am iesit pe shtrase. Si uite asa Alinusha ce-si da in cap cu usa, a fost cuprinsa de-o stare de adiaforie si suferinta maxima (da' ce credeti voi...imi ajungeati cu o bucata de nu stiu ce pa la nas?). Eram cu Buzuca la inaintare, clipeam in stil 2,20 si emanam nesimtire. Concluzia : nu numai pitzipoancele sunt pitzipoance. Eu am intrat la categoria pitzipoanca ridicola...stiu ,e pleonasm, dar credeti-ma ca se poate.
Azi am revenit la sentimente mai bune?    ...NU...
Drept urmare n-am sa ma obosesc sa dau detalii despre noul meu machiaj. Daca va intereseaza, call me ...glumesc; stiti voi ce sa faceti.
Aiesta iashte machiajul..hope u liked it...zum zurum people!!


 

Niciun comentariu: