miercuri, 9 decembrie 2009

Goldish chocolate brown make-up

 I love this make-up!!



Pe sistemul vine toamna si tot vine...si a dat si peste mine..... m-am "machit" fara rusine in culori de auriu, ciocolatiu si maro. Ce a iesit, vedeti si voi. Acum trebuie sa dezvalui marele secret, si anume ce farduri am folosit in aceasta opera de arta. So... din minunata mea paleta de culori pe nume Jade am folosit urmatoarele :

1. Auriu pe jumatate din pleoapa mobila
2. In continuarea auriului de pe pleoapa mobila am aplicat, prin amestec, o nuanta de bej auriu pentru a face trecerea mai usoara spre maro ciocolatiu
3. Pentru mai mult dramatism, am aplicat, deasupra auriului si a bejului, o linie fina de maro ciocolatiu(daca considerati ca ciocolatiul pe care-l aveti nu este suficient de inchis, puteti sa-l amestecati cu putin negru)
4. Am aplicat putin alb in unghiul inchis al ochiului pentru a deschide ochiul, deoarece am considerat ca nuantele pamantii folosite nu dau bine pentru mine, dar voi puteti opta sa nu-l aplicati, mai ales dc aveti ochii foarte mari(bulbucati)
5. Nuanta de crem sidefat mi s-a parut numai buna pentru highlight, mai ales ca este vorba de un machiaj de toamna.
Si cu asta am terminat! Astept critici sau laude.

Zum zum people

Niciun comentariu: