sâmbătă, 5 decembrie 2009

Si continui...



Pentru ca-mi place sa ma chinui si sa chinui si pe altii...ia d'acilea, inca un machiaj. Desi culorile folosite nu mi-ar permite sa port acest machiaj ziua, d-aia nu mai poc eu. Cele intrebuincioase pentru acest machiaj sunt : creion contur pentru ochi  rosu si creion contur pentru ochi albastru no name, creion contur pentru ochi alb de la Alix Avien, eyeshadow nr. 145 rosu de la Alix Avien, eyeshadow nr.429 Glitter Black de la Crazy Priorities, eyeshadow nr.32 Blazing Brown de la Maybelline NY, eyeshadow ciocolatiu din setul Highlights Jade nr.1166. Am aplicat creion rosu pe pleoapa dupa care am apicat fardul rosu, cu creion negru

am creat o linie din unghiul exterior al ochiului pana in unghiul interior. Peste linia neagra am aplicat si fardul negru, fard pe care l-am amestecat cu marginea fardului rosu, apoi am aplicat o linie subtire de Blazing Brown pentru a face trecerea mai usoara spre ciocolatiu. Pentru highlight sub spranceana, am aplicat din aceeasi paleta Jade, un crem auriu. Pentru linia de jos a ochiului am aplicat creionul albastru, iar in linia umeda am aplicat creionul alb. Cam atat. Mult succes in ralizarea acestui machiaj. Pentru mine a fost o provocare, deoarece nu prea sunt fan rosu, de aceea mi-a luat ceva timp sa termin acest machiaj.
Hai ca nu va mai terorizez...zum zum people.

Era sa uiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttt......eyeshadow alb din paleta de culori Jade pentru marginea interioara a ochiului.

Niciun comentariu: