miercuri, 24 februarie 2010

Arabic eyes make-up

Hello girls!

Azi vin cu un machiaj mai provocator, arabic eyes. Ce-mi place la acest tip de machiaje.... exprima feminitate, senzualitate si to ce tine de frumos. Nu stiu in ce masura exprim eu asta, insa araboaicele sigur o fac. Cate culori am folosit nici eu nu mai stiu, pentru ca am aplicat mereu inca ceva, insa machiajul in sine tine de acele linii din ungiurile ochilor. Machiajul, din punctul meu de vedere, nu este unul de zi, ci unul de seara, ba chiar o seara asa ca Valentine's day sau Dragobete. 

Am inceput prin a trasa o linie putin deasupra pliului ochiului, linie pe care am umplut-o usor inspre spranceana si pe care am intins-o cu pensula pentru a nu parea prea dura. Apoi am umplut pleoapa mobila cu creion alb, pana-n linia trasata, peste care am pus fard alb sidefat. Peste linie am adaugat graduat, albastru, apoi rosu, auriu si lila.

Dupa amestecarea culorilor pana-n spranceana, am trecut la trasarea liniei in ungiul interior si exterior al ochilor. Aceasta este cea mai delicata parte, deoarece cele doua linii trebuie sa semene, daca nu sa si rasara.

A urmat mascara, blush-ul, conturul fetei si glosul. Si cu asta basta!!
Sper sa va placa acest machiaj. Pe mine ma fascineaza astfel de machiaje, drept pentru care vor mai urma si alte tipuri de arabic eyes.
Cam atat pentru azi.
Zum zum!!

Niciun comentariu: