luni, 15 februarie 2010

Goldish Purple make-up

Hello girls!!
Pentru azi am pregatit un machiaj de seara din auriu si mov. Incepand din unghiul interior al ochiului am aplicat auriu de la Jade, pana la jumatatea pleoapei mobile. Apoi am aplicat baza neagra de la Flormar de la jumatatea pleoapei mobile, pana in unghiul exterior, baza peste care am pus mov de la Seventeen. Bineinteles ca am amestecat cele doua culori, auriu si mov, la punctul lor de intalnire(jumatatea pleoapei mobile) pentru a nu da impresia de linie dura. Ca highlight sub spranceana am aplicat bej sidefat de la Jade. Nu uitati sa fardati si linia de sub ochi, pentru mai mult dramatism, sau pentru a mari ochiul, in cazul in care nu beneficiati de ochi mari. Conturati sprancenele, si folositi blush pentru un machiaj bine definit, iar rujul alegeti-l in nuanta blush-ului, sau intr-o culoare complementara cu acesta.
Victima mea pentru acest machiaj...ca intotdeauna...Georgy!!

Din pacate din multele poze pe care le-am facut doar una reflecta realitatea si nu pentru ca nu am aparat bun, ci pentru ca lumina din salon e galbena.

Cam atat pentru acest machiaj. Daca aveti intrebari, lasati comment si incerc sa raspund.
Zum zum fetelor!

Niciun comentariu: