vineri, 19 februarie 2010

Greenpeace make-up

Buna fetelor!
Am rasfoit pe goagle printre niste imagini din ocean si natura si am hotarat sa amestec culorile din cateva dintre ele. Ce-i drept ca nu mi-a iesit cum vroiam si asta pentru ca galbenul folosit nu a scris cat mi-as fii dorit eu sa scrie. Insa m-au ajutat foarte mult ochii modelului meu, nimeni alta decat Doina, sefa salonului Bella Mar. Doina este perfectionista, drept pentru care arata demetial si orice machiaj ii sta superb.

Culorile folosite sunt galben, albastru indigo, verde si bej sidefat. Toate aceste culori fac parte dintr-o paleta a Doinei, al carei nume imi scapa. 

Cam atat pentru acest machiaj. 
Zum zum!

2 comentarii:

Roxana Costea spunea...

ai uitat să o dai cu rimel?

Ego spunea...

Nu...am evitat sa-i incarc genele pentru ca a avut aplicate gene individuale, care i-au afectat radacina celor naturale.