vineri, 5 februarie 2010

Smoky Chocolate Blue make-up


Heloo there!


Zilele acestea am tot fost ocupata cu pensatul, tunsul  si vopsitul sprancenelor si de aceea am neglijat un pic partea de make-up. Insa azi am prins-o iar la inghesuiala pe Georgy si daca tot ii place ei cum o machiez, am zis sa profit. I-am facut un smoky eyes in ideea ca azi e vineri si poate iese cu iubitelul ei in oras mai tarziu. 
Realizarea machiajului :
1. baza de machiaj de la sephora (atentie!! baza se aplica doar pe fata, evitand orice contact cu ochii)
2. fond de ten 
3. anticearcan si corector pentru pete
4. fardarea ochilor :
     1. ca baza ptr ochi am aplicat fond de ten
     2. pe pleoapa mobila am aplicat un strat subtire de negru de la Flormar
3. Peste negru am aplicat maro ciocolatiu pe care l-am intins putin peste pliul ochiului dupa care am deschis irisul cu o nuanta de bej sidefat. Deasupra ciocolatiului am venit cu o dunga de albastru inchis, apoi am amestecat cele doua culori fara sa depasesc pliul ochiului spre pleoapa mobila. Ca highlight am folosit alb sidefat, pe care l-am amestecat cu albastru, in asa fel incat sa nu lasam impresia de linie dura. Toate aceste culori sunt din paleta Jade.                               
4. Pe linia de sub ochi am trasat o linie neagra peste care, pana la jumatatea ochiului am  aplicat ciocolatiu.
5. Mascara neagra de la Flormar
6. Blush roz de la Flormar 
       
7. Pe buze am aplicat contur roz de la Ada peste care am pus doua straturi de gloss nr.02 de la Flormar



Rezultatul final :
Cam atat pentru azi.

Zum zurum fetelor!

Niciun comentariu: