luni, 1 februarie 2010

Machiaj de mireasa

Buna fetelor!

Am prins-o iar pe Lilisor la inghesuiala si am luat-o de model, de data asta pentru un machiaj clasic de mireasa. 

Nu se vede foarte bine, insa machiajul este facut din roz(Seventeen), maro(Avon) si gri(Jade) ca highlight sub spranceana. Mascara maro, pe genele ei foarte negre, se observa foarte greu, dar am incercat. Blush-ul este roz, pentru a da cat mai multa naturalete obrajilor. Conturul buzelor l-am facut cu roz pal, peste care am aplicat gloss roz de la Flormar . Bineinteles ca totul este anti lacrimogen. 

Foarte important la machiajul de mireasa...sprancenele bine conturate. Lilisor are un format frumos, insa are ceva goluri pe care le-am acoperit cu creion de sprancene. La acest machiaj se tine cont si de zona gatului, piept, maini, in functie de decolteul rochiei de mireasa si daca poarta manusi, cat de lungi sunt.
Cam atat pentru machiajul de miresica
Zum zum!

Niciun comentariu: