duminică, 21 februarie 2010

Saturday night make-up

Buna fetelor!


Ce facem sambata seara?
Eu merg la shopping, la un suc cu fetele, sau ies in club tot cu fetele. Merita sa ne schimonosim pentru o singura seara? Merita, mai ales daca vrei sa atragi atentia, sau, pur si simplu, sa te simti  bine in pielea ta. Initial aveam planuri de iesit la suc, insa cum nu sunt in apele mele, am ales o seara la shopping. Machiajul meu este facut din cinci culori : negru, mov, albastru, rosu si auriu. De ce atatea culori? Pentru ca sunt complementare si intr-un singur machiaj au dat bine.

Ca highlight am folosit o culoare foarte apropiata de culoarea tenului meu, un bej. O sa observati ca spre deosebire de alte machiaje facute pe ochii mei, de data aceasta in unghiul exterior nu am rotunjit coltul machiajului, ci l-am lungit pana la spranceana. 

Parerea mea e ca acest machiaj merge mai bine pe ochi albastri, decat pe cei verzi. Oricum merita incercat. 

Daca aveti intrebari, lasati comment...bla bla. Stiti deja.
Zum zurum girls!

Niciun comentariu: