joi, 4 martie 2010

Cut crease make-up

Hello girls!

Azi am fost provocata sa fac un machiaj dupa un pictorial al Valentinei Pelinel. Dupa parerea mea, aceasta femeie are niste ochi foarte buni ptr acest tip de machiaj. Modelul meu insa nu avea suficient spatiu intre spranceana si pleaoapa mobila, ceea ce mi-a ingreunat realizarea machiajului. Si pentru ca vreau sa arat ca stiu foarte bine sa fac un cut crease make-up, am inceput sa ma cimentuiesc. Am inceput, ca de obicei, prin linierea pliului, in cazul meu a fost nevoie de liniere putin peste pliu si asta pentru ca mi-am subtiat destul de tare sprancenele si-mi permit sa merg pana-n osul lor foarte usor. dupa liniere, am aplicat creion iluminator, pe pleoapa mobila, insa avand grija sa nu sterg linia desena. Peste creionul iluminator au urmat o serie de culori : alb cu striatii, albastru cu sclipici, bleu marin sidefat si roz cu striatii peste linia desenata. Ca hightlight pe osul sprancenei, am aplicat bej in doua nuante, unul mat ca baza de amestec cu rozul si unul sidefat ptr luminarea liniei sprancenei.

Sub ochi am creionat cu negru, din unghiul exterior al ochilui, pana-n unghiul interior, lasand o codita. Peste creion am aplicat fard roz pana la mijlocul ochiului, urmat de albastru cu sclipici si de albul cu striatii.
Pasii urmatori ii stiti din postarile mele anterioare.
Cam atat pentru aceasta mica provocare. Nu uitati de sugestii... propuneri de machiaje, bla bla.
Zum zum!

Niciun comentariu: