luni, 1 martie 2010

Machiaj de martisor

La multi ani fetelor!

Daaaaa...oficial e primavara.
Am prins-o pe Georgy la marea machiala de primavara si am procopsit-o cu un machiaj super lejer. Culorile folosite pentru ochi : vanila, galben, portocaliu, pe pleoapa mobila pana-n zona osoasa a sprancenelor, iar pentru zona de sub ochi, creion negru peste care am pus rosu.
 Sigur ca nu lipseste linerul pentru conturarea ochilor. Pentru blush am ales apricot, la fel ca si pentru ruj. Mai pe scurt, am facut-o pe saraca Georgy o mica portocala .


Mare atentie!! Cand realizati astfel de machiaje, sprancenele fac totul. Personal folosesc o pudra foarte buna, de la Everlash, aceeasi pudra cu care pregatesc sprancenele pentru pensat cu sablon. Daca doriti sa achizitionati aceasta pudra, iata site-ul de unde puteti face comanda :http://permanentdegene.ro/ .

Sa aveti o primavara frumoasa!!
Zum zurum.

Niciun comentariu: