luni, 8 martie 2010

Machiaj pentru ochii andanci

La multi ani mamicilor si nu numai....la multi ani tuturor reprezentantelor sexului frumos!!

Sambata mi-am ravazut una din prietenele cele mai bune, pe care am machiat-o pentru o seara speciala. Andra are acel tip de ochi broscuta, adica ochii adanci, care sunt greu de machiat. Pe langa asta, Andra a mea a fost la o spranceneasa profesionista, care i-a nenorocit sprancenele . Asa ca sambata, timp de 4 ore am corectat sprancene, machiat, pus lentile, coafat si rezultatul a fost superb.

Machiajul este asemanator celui din postarea mea precedenta, Purple smoky eyes, asa ca n-am sa va mai descriu realizarea lui. 

Va pot spune ca la astfel de ochi e riscant sa folosesti culori deschise si sidefate. Indicat este sa folositi culori mate si inchise. Culoarea inchisa trebuie aplicata pe pleoapa mobila si pe pliul ochiului, pentru a reduce acel efect de pliu lasat si ochi de broscuta.
Peentru buze am optat pentru o nuanta de nude, peste care am aplicat un gloss roz. Blush-ul roz in obraz si iluminatorul pe intreaga fata ii dau Andrei o tenta de fetita de liceu. In zonele problema, care la ea apar in zona fruntii, am aplicat blush de culoare maro. Mai pe scurt, culorile inchise ascund defectele, cele deschise le evidentiaza. 
Cam atat pentru acest tip de machiaj. Sper sa va distrati azi. Eu una ma pregatesc de salsa la Cafe D'art.
So girls...let's do the salsa.
Zum zurum!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos mai ales ca ajuti fetele care au ochii infundati.

Good job, girl!

Ego spunea...

Mersic Iulia....
Da, incerc sa ajut toate fetele. Ce-i drept ca nu mereu imi iese, dar macar incerc :).