sâmbătă, 13 martie 2010

Lime Make-up

Aloha!

Machiajul de azi seamana cu o lamaie verde. De fapt, am baut un green apple cocktail si de aici ideea machiajului. In cocktail se folosesc lamaile verzi, pe langa multe alte dracii, care duc cu gandul mai mult la vara decat la primavara, dar sa se ierte greseala mea. Pur si simplu nu ma doare nici in basca daca e vara sau primavara, pentru ca tot iarna e. 
Acum, ziceti voi ca nu arata bine lamaia asta si mai ales ca nu va duce cu gandul la vacanta de vara. Daca era sa urmez culorile dintr-un green apple cocktail, trebuia sa adaug mult turcoaz, culoare de care eu sunt ceva mai plictisita, insa vreau sa-mi spuneti daca vreti sa fac un machiaj si-n genul asta.

Pana va hotarati voi daca vreti sau nu green apple cocktail make-up, va arat minunatia de machiaj de zi, pe care l-am purtat azi, de ziua celei mai bune prietene, Danuta.
LA MULTI ANI DANA!!!

Si acum sa va descriu realizarea machiajului.
Am pus creion iluminator pe pleoapa mobila, fara sa depasesc pliul ochiului. Am aplicat fard galben de la Seventeen pana la jumatatea pleoapei si am venit in degrade cu un verde clorofila (culoare inventata de mine) pana in exteriorul ochiului, nedepasind pliul. Dupa amestecarea celor doua culori in asa hal incat sa nu se vada linii dure, am conturat machiajul cu un verde cachi, pe care l-am aplicat pe pliu. Pentru highlight am folosit un bej mat care m-a ajutat sa amestec cachiul, tot in ideea mea obsedanta de a nu lasa linii dure pe ochi. Dupa amestecarea cachiului, am mai aplicat un bej, de data asta sidefat, care mi-a luminat osul sprancenei. Conturul ochilor l-am facut din fard negru, aplicat foarte aproape de linia genelor. Sub ochi, am conturat cu negru doar jumatate din ochi pentu a-l mari, insa pentru a nu parea prea dur, am aplicat peste si verdele clorofila, pe care l-am continuat pana in unghiul interior, unindu-l cu galbenul. Au urmat apoi blush-ul si ruj-ul de nuanta peach (ruj de la Color Trend-Avon) si  iluminarea fetei cu perle iluminatoare de la Avon.
Si am gatat machiajul.
Nu uitati de propunerea de green apple make-up!!
Zum zum!

6 comentarii:

Roxana Costea spunea...

fatăăă.. vrem poze cu ochii dăşchişi. Ne-ai povestit tu acolo, dar ştii că io am imaginaţia scurtă. Hai, bagă.. sau ai şi demachiat?:(

Unknown spunea...

Foarte tare machiajul. Super culori ;):*

Ego spunea...

Roxanaaaaaaaa tu vrei sa ma deochi, d-aia imi tot ceri poze cu ochii deschisi :)).

Ego spunea...

Mersic Georgy :*

Anonim spunea...

Uof cat m-am chinui sa trimit si eu un comentariu si in sfarsit am reusit...
Deci acest machiaj si sunt blonda :D il inteleg si eu ... adica e bestial Culorile cum arata , l-as descrie pe verticala k o frunza la baza un pic mai verde si spre varf e galbena , nu stiu dar.... Imi place la nebunie machiajul asta imi face pofta de viata!!! semnat vecina de la parter :)

Ego spunea...

Alexandra draga, ma bucur ca nu ti-am facut pofta de altceva :)). Urmeaza si alte machiaje de genul asta, inspirate de cocktail-uri diferite. Sa nu cumva sa-ti fac pofta. O sa ma mai gandesc dc sa postez sau nu, nu de alta, dar nu vreau sa am alcoolicii anonimi pe cap :d.