joi, 11 martie 2010

Red, but not vampy make-up

Buna fetelor!

Cica tendinta in machiaj pentru 2010 este Nude. Hai sa fim serioase, acest tip de machiaj pica bine numai pentru un ten curat, aproape perfect, pentru buze carnoase, bla bla.
Ca protest, am decis sa fac un machiaj strident, care duce spre vampy, insa nu este suficient de vampy .
Am pus mana pe paleta mea de culori si am gasit un rosu de toata frumusetea de la Alix Avien. Am facut V-ul in unghiul exterior al ochiului, l-am umplut cu negru pana-n jumatatea pleoapei mobile si putin peste pliu, apoi am venit cu rosul, in degrade. Urasc machiajele gen dunga si aici nu ma refer la machiajele de tip cut crease, ci la cele prost executate. Pentru a deschide oarecum ochiul, in unghiul interior si pe osul sprancenei am pus alb, pe care l-am amestecat cu celelalte culori. Am zis eu ca nu e suficient de shiny, drept pentru care am aplicat peste tot machiajul un alb cu striatii aurii. Sub ochi, am aplicat o linie de fard negru, pana la jumatatea ochiului, pe care am continuat-o cu rosu si alb, pana in unghiul interior.
Am creionat din nou linia pleoapei mobile cu negru, foarte aproape de gene, am aplicat mascara si gata machiajul ochilor. Am trecut apoi la conturul fetei, blush si ruj. Pentru prima data ever, am pus rosu pe buze fetelor. Ma feream de rosu pe buze ca de nenea ala cu tepusa . Dar ce nu fac eu de dragul artei  ?!

Pentru ca, spre rusinea mea, blush-ul rosu imi lipseste cu desavarsire din recuzita, am aplecat la acelasi fard rosu de la Alix Avien, pe care l-am aplicat pe linia osoasa a pometilor. Apoi highlight-ul fetei cu perle iluminatoare de la Avon si cam atat cu cimentuiala.

Acesta este look-ul final, facand abstractie de minunata mea freza.
Reclamatii la 112, sau mai simplu...lasati comment.
Zum zum  .

Niciun comentariu: