marți, 2 martie 2010

Machiaj senioare

Hello girls!


Machiajul de senioare, din punctul meu de vedere cel mai dificil. Si spun dificil , pentru ca stim toate ca dupa o anumita varsta, pielea se lasa, tenul este patat, cearcanele sunt la locul lor si tot asa. 
Machiajul colegei mele de la coafor, este ralizat din maro cu striatii de auriu, bej cu striatii de roz si bej sidefat. Bineinteles ca am inceput din unghiul interior al ochiului, cu bejul sidefat, pe care l-am aplicat insclusiv pe osul sprancenei. Apoi am trecut direct la umbra cu maroul cu striatii pe care l-am aplicat din  exteriorul ochiului spre interior, pana unde incepe irisul si putin deasupra pliului. Pentru a da mai multa luminozitate ochiului si pentru a ascunde oarecum acea pleoapa lasata, am pus bejul cu striatii de roz pe pleoapa mobila, exact cat tine irisul si culoarea ochiului. Blush-ul roz si iluminatorul de aceeasi culoare, i-au dat un pic din roseata specifica tineretii, insa pentru buze am optat pentru ceva mai serios; i-am conturat buzele(imperios necesar la senioare, pentru ca rujul tinde sa intre intre ridurile buzelor) cu un creion trandafiriu, pe care l-am intins usor cu pensula pentru aplicarea rujului si apoi am rujat-o cu un ruj foarte cremos, de nuanta trandafirie.
Din spusele colegelor, machiajul a intinerit-o, asta inseamna ca mi-am facut treaba cum trebuie.
Voi ce parere aveti?
Astept parerile voastre.
Zum zurum fetelor!

Niciun comentariu: