miercuri, 6 ianuarie 2010

Art make-up



Am fost provocata sa fac Art make-up, drept pentru care, de la un simplu machiaj cu orange, rosu, roz si alb, am ajuns la machiajul din imagini. Cat timp mi-a luat...nu mult, ma asteptam sa-mi ia ceva timp, avand in vedere ca e prima data cand fac astfel de machiaj. Ar fi fost super sa am si niste gene false, speciale pentru Art make-up, insa cum nu am mi-am zis sa pun mult sclipici pe gene si nu numai. Las acum pozele sa vorbeasca, iar daca aveti intrebari...stiti ce sa faceti.





























Daca va intrebati ce am pe buze...e simplu...sclipici.
Astept critici sau laude, dar pana atunci.... Zum zum people!!


Un comentariu:

Anonim spunea...

E pur si simplu perfect! fashion make-up model! as vrea sa stiu sa fac si eu asa ceva! bafta in continuare! te pupa zuza :*:*:*