miercuri, 13 ianuarie 2010

Machiaj de zi pentru ochi verzi

Hello girls!

M-am pus azi pe curatat tenul, pentru ca spre nefericirea mea am ceva probleme. Dupa cimentuirea lui cu fond de ten de le Revlon am trecut la realizarea machiajului. Trebuie sa recunosc ca pentru ochii mei, verdele nu prea ma incanta. Am lucrat cu doua nuante de verde ceva mai deschise pentru pleoapa, iar sub ochi am incercat ceva mai indraznet, si anume...am ales o nuanta de verde mai intens. Nu conteaza ce nuante de verde folositi, dar sa fie deschise(in cazul machiajului de zi), potrivite tenului si ochilor vostrii. Daca folositi verde ca fard ptr ochi, trebuie sa stiti ca nu scoateti deloc in evidenta irisul, iar machiajul poate parea usor banal. La fel, daca nu subliniati water-line-ul cu negru, riscati sa aveti un machiaj banal. Pentru voi as merge pe cu totul alte culori, cum ar fi culorile complementare verdelui : auriu, maro, violet, lila, turcoaz, roz. In lista mea de machiaje o sa vedeti si astfel de machiaje, care pica bine ptr voi. Deci...daca am ochii verzi folosesc numai verde...nu-i tocmai corect. E adevarat ca este culoarea care va reprezinta, insa poate deveni banala. Daca optati ptr un machiaj deschis, blush-ul incercati sa-l faceti cu o nuanta de peach, apricot, roz pal(in functie de nuanta tenului) si rujul la fel, insa fara a sublinia buzele prea rau.
Daca aveti intrebari, lasati un comment si incerc sa va raspund.




Cam atat pentru machiajul cu verde al ochilor verzi.
Tzuc dulce fetelor!!



2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos machiajul de zi, si sincer ti se potriveste si tie si cred ca si fetelor care au ochii caprui, le socoate in evidenta foarte bine ochii. Felicitari Alina!
Semnat : vecina de la parter!

Ego spunea...

Ma bucur ca-ti place.Stiu ca verdele pica bine si ptr ochii caprui, insa nu-i culoarea mea preferata. O sa ma axez pe mai multe tipuri de machiaj ptr ochii verzi, sau dc fac machiaj ptr ochii mei, voi specifica dc se potriveste sau nu altor tipuri de ochi. Pupic dulce.