marți, 26 ianuarie 2010

Dark Black and Brown Arabic eyes

Hello!

Inca o cerinta...pertinenta ce-i drept si spun pertinenta pentru ca ma gandisem de mult sa reiau setul de Arabic eye, set inceput cu aproximativ 8 luni in urma.

Iata primul meu machiaj de tip Arabic .

Imi cer scuze pentru calitatea pozei. Eram la birou si ma plictiseam in draci, asa ca am facut o serie de poze cu webcam-ul.
Daca puteti observa, in acest machiaj am folosit tot culori inchise, dar am facut doua codite atat in unghiul exterior, cat si-n cel interior. Culori folosite...din cate imi aduc aminte : mov, negru si rosu.





Machiajul de azi : negru, maro ciocolatiu si bej(ca highlight), apoi mult tus negru. Spre deosebire de machiajul anterior, in acest machiaj, coditele din unghiul interior al ochiului sunt legate intre ele, iar cele din unghiul exterior sunt mai deplasate una fata de cealalta. Pe buze...ruj lichid de la Avon cu gust de ciocolata . Pe obraji, blush de la Flormar de nuanta maro inchis.
Cam atat.
Zum zurum people!

Niciun comentariu: