marți, 5 ianuarie 2010

Goldish Black Make-up



Hello there !!

 Asa cum am promis, am facut un machiaj smooky din doua culori, galben si negru.

Din noua mea paleta de la Alix Avien am folosit auriu, de la Flormar am folosit negru, de la Seventeen am folosit galben, iar de la Jade am folosit bej sidefat ca highlight.


Ca niciodata, am inceput cu negru, pe care l-am aplicat in degrade...adica am inceput din exterior spre interior, de la foarte inchis, la foarte deschis, ca sa nu para prea radicala trecerea spre auriu.



Initial, pentru acest machiaj trebuia sa folosesc maro, nu negru, insa nu mi s-a parut suficient de smooky, asa ca am refacut, folosid negru.


Cam atat despre machiaj...Zum zum people!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

asta mi se potriveste mie! i love it! :X

Ego spunea...

tie ti se potriveste orice fel de smoky eyes