duminică, 3 ianuarie 2010

Machiaj de cumparaturi




Poate va asteptati sa postez machiajul avut in seara de Revelion, insa nu am apucat sa ma pozez, din lipsa de timp. O sa refac acel machiaj, insa pana atunci, iata cum m-am etalat eu pe la shoppingareala. Nu stiu daca se observa ca machiajul nu este doar alb si mov, ci si orange si galben ca highlight. De ce n-am optat pentru un machiaj mai potrivit iernii? Pentru ca mi-au crescut pistrui pe creier, na! Asa...so, machiajul este facut din : alb mat de la Alix Avien, lila tot de la AA aplicat pe baza neagra de la Flormar, orange si galben de la Seventeen.
Urmatorul machiaj va fi cel facut de Revelion, pentru care, fara exagerare, mi-am luat un deochi de s-a lasat cu lacrimi la descantec, iar dupa acest machiaj va urma unul cu mult maro si galben auriu.
Daca aveti idei de machiaj, nu ezitati sa-mi propuneti.

Cam atat pentru azi, zum zurum people!

Niciun comentariu: